onsdag 24 mars 2010

Igentligen är jag mycket avundsjuk på dessa framgångsrika bloggare som ha skapat sig ett liv genom nätet.
Tänk hur lätt det hade varit att komma från druvemåla och inte ha bågot annat än en sjukt seriöst blogg. Då hade man ändå känt sig lyckad.
Jag som lyckad stadsbo har antagligen inte det lika lätt.
jag sitter här i St.(FUCKING)*Anton *(enligt vissa) och har det så förbannat bra att jag inte vet vart jag ska ta vägen.
Jag tänker på mina möjligheter:
jag kan åka hem till Sverige.
Jag kan stanna här över sommaren.
Jag kan hitta ett nytt ställe att säsonga I. Det blir då antagligen en sommar säsong eftersom att det är det som kommer närst.

Jag har svåra val framför mig men jag måste ändå redan erkänna att det just nu lutar åt att åka hem till Sverige och att sedan utgå där ifrån.
Mina framtidsplaner(tankar) hela tiden undrade och frågade vart jag skulle ta vägen och göra resten av mitt liv då skulle jag inte veta vad jag skulle göra men jag hade gärna haft en medhjälpare!. på något särr och det vet jag attjag har någon stans hemma! puss och godnatt! lovar ny update i Mon

I mon ska det handla om Psykisk Fetma Bl.A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar