fredag 8 oktober 2010

intressant lunch i veckan som gått

Var på min favoritrestaurang Mikado i veckan, eller ah, jag har vart där två gånger denna veckan men vid ett av tillfällena var väldigt mycket intressantare än det andra. Fick reda på många roliga saker om två av mina bekanta här i stan.
Tänker bara berätta om en av historierna båda om en färgstark karaktär som vi kan kalla Mr.N. :

Mr.N. bestämde sig för att skaffa sig ett extraknäck som det så vackert heter. Som Au-pair har man nämligen väldigt mycket fritid.
Är ganska säker på att detta inte var den första idéen Mr.N. fick men säker på att det var den tredje eller fjärde. Yrkes-branchen Mr.N. var så ivrig att kasta sig in i var prostitution. Nu tror du förhoppningsvis att jag skojar med dig eller hittar på, men så är inte fallet den här gången.
Jag lyssnade halvhjärtat på konversationen eftersom att jag antog att han skämtade, ni förstår att han är en lurig kille den där Mr.N. När han började prata om hur svårt det var att ligga med någon för pengar och att hans problem antagligen var att han fortfarande hade för mycket självrespekt så förstod jag att detta inte var på skoj.
Inte skoj alls faktiskt.
Han satt där och berättade om hur det var med den första, som även blev den sista kunden. Jobbigt som fan sa han att det var och berättade att han la ner det efter första försöket.

Som sagt så var ju inte detta den första idéen som Mr.N. kom på.
Idé nr 1 var att ta sig in i striptease branschen som manlig gogodancer. Den här karriären varade betydligt längre men som jag förstod det så lade Mr.N. även ned denna briljanta efter ett tag p.g.a. att han inte var riktigt nöjd med sin kropp.

Mr.N. är iallafall en störtskön snubbe.
Värt att nämna är även att han gillar att dansa till beyonce, speciellt låten "single ladies"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar