onsdag 6 oktober 2010

relativt tråkig vecka

Min tråkiga vecka började i söndags så egentligen är det bara en halv vecka än så länge.
Är dock ganska säker på att det kommer bli en hel vecka eftersom att Paola åker tillbaka till Tyskland i mon.

Paola är den mest godhjärtade person jag har träffat.

Hon är garanterat den bästa tysken i hela världen, och i morgon åker hon hem.
Jag har några gånger, när det verkligen behövts, försökt få Paola att avreagera sig genom att prata ut. Hur mycket jag än försöker lägga de fula, elaka orden om andra människor i munnen på henne så slutar det alltid med att hon säger; No, no I dont wanna say anything bad about her.

Paola vill alltid hinna med så mycket som möjligt och är ibland barnsligt tidsoptimistisk detta har bidragit till att jag har upplevt mycket mer roliga saker, är sjukt tacksam för det. Utan hennes optimism och vilja hade vi inte haft den bästa kvällen i Montreal, och inte upptäckt bandet Winter Gloves

Visst ska man inte tala illa om andra men om någon annan är riktigt elak så måste ju den utsatta personen tala ut om vad hon tycker och tänker om denna person!



Ikväll ska vi ha en hejdåmiddag för Paola, hoppas hon uppskattar den! Pratade med min syster idag, hon frågade om jag och Paola var tillsammans eller något eftersom att vi hade så många bilder tillsammans på FB. haha I WISH! :D
Har bestämt med mig själv att ikväll inte är sista gången jag träffar henne! Europa känns så litet. Man kan ju faktiskt cykla från Sverige till Tyskland om man verkligen vill.

Nu är jag mycket deppigare än när jag började skriva, Kalas ju!
Men det gör inte så mycket för det ska sköljas bort med lite JD Virre nu! Tjoho!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar