lördag 2 oktober 2010

The Temper Trap




Denna veckan hade jag många sena kvällar och därför ovanligt svårt att komma upp ur sängen kl 7 varje morgon.

I torsdags var jag på en av de bästa konserter jag sett! The Temper Trap! När jag köpte biljetten till konserten med Terrence och hans buddies för knappt en månad sedan visste jag inte vilka de var.

För en vecka sedan fick jag reda på att de var bandet som låg bakom den genialiska sången Sweet Disposition! -kul!
De spelade i Wellmont Theater som är en av Jerseys mest omtalade "arenor" (om man nu kan kalla den för det) många riktigt bra band spelar där även fast den är liten och ligger ca 5 min med bil från mig.

Counting Crows spelade där för ett tag sen, har vart besviken för att jag missade den konserten men fick höra att taket rasade in den kvällen så det kändes inte lika jobbigt att missa den längre =D.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar